Hatchery - a keltető

Először is szeretném megköszönni, hogy a blogomra tévedtél. Akármi is hozott ide téged, szívesen látott vendég vagy. Ugyanakkor a türelmedet is szeretném kérni mert bizony ez egy "első blog", így előfordulhatnak kisebb hiányosságok és problémák a kezdeti időkben.

Elég jól szoktam mostanában szórakozni a crowdfunding (közösségi finanszírozás - KickStarter, IndieGoGo, stb...) oldalakon, így gondoltam készítek a látottakból egy ilyen hiánypótló oldalt. Egyrészt nagyon érdekes dolgokba lehet belefutni, amikre tényleg azt mondod , hogy "miért nem nekem jutott eszembe" másrészt az ilyen csodákba mint ez a finn projekt:

Bizony ez itt már valahol a művészet határán mozog!!! Biztos vagyok benne, hogy az utókor úgy fog emlékezni a Kickstarterre mint az internet Teleshop-jára!

Üdv és jó szórakozást!

Sonda

SIKERES KAMPÁNY (na erről beszéltem - ide lesz majd egy ilyen pecsét ha egyszer leülök az Illustrator elé)